معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل مارینا آگرا

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۰۹ ب.ظ


آگرا با داشتن جاذبه های توریستی فراوان، سالانه پذیرای مهمانان زیادی است که بازدید از این را برای خود انتخاب کرده اند. در متن جاری برای این علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های هند واقع در اگرا می پردازیم.

هتل مارینا آگرا یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره آگرا می باشد.. این هتل زیبا و شیک با موقعیتی عالی همانندهتل اوتکارش ویلاس آگرا که دسترسی به مراکز دیدنی آگرا و همچنین فرودگاه این شهر را به آسانی فراهم می کند، همواره یکی از انتخاب های همیشگی مسافران تور هند و تور آگرا است. به طور مثال این هتل در فاصله ۲۰ دقیقه ای با ماشین تا بنای تاریخی تاج محل قرار گرفته است. علاوه بر این فاصله این هتل تا فروگاه در حدود ۶ کیلومتر است. علاوه بر این، ساختمان شیک و اتاق ها و سوئیت های لوکس و زیبا و همچنین کارکنانی دلسوز، اقامت در این هتل را به خاطره ای ماندگار بدل می سازد.

هتل مارینا آگرا

marina-hotel-agra-india tourana ir

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل مارینا آگرا را می توان رویایی بیان کرد. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

کارکنان حرفه ای، تنوع در انتخاب اتاق برای مسافرین، آشپزخانه (در بعضی اتاق ها)، تلویزیون صفحه تخت بزرگ به همراه ماهواره، اینترنت رایگان، کلید الکترونیکی، گاو صندوق، پذیرش ۲۴ ساعته، کلوپ سلامتی، سالن کنفرانس، سونا، لابی، پارک کودکان، جکوزی، کافی شاپ، رستوران، ماهواره، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی هتل، آژانس خدمات مسافرتی، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده، گیم نت، چایخانه سنتی، چایخانه در بام هتل، زمین تنیس بیلیارد، گشت درون شهری و برون شهری، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی، کافی نت فروشگاه و غرفه، ترانسفر رایگان فرودگاه و … .

هتل مارینا آگرا

marina-hotel-agra-india tourana ir3

تور لحظه آخری در هتل مارینا آگرا

marina-hotel-agra-india tourana ir2

هتل مارینا آگرا

marina-hotel-agra-india tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی