معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل سانی کوالالامپور

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ


کوالالامپور که شاهکاری از معماری مدرن محسوب می شود، با در خدمت گرفتن دانش مدرن مخصوصا در زمینه شهر سازی و ساختمان، بدل به شهری دیدنی و توریستی شده است. در این متن برای علاقه مندان سفر به این شهر زیبا به معرفی یکی از هتل های مالزی واقع در کوالالامپور می پردازیم.

هتل سانی کوالالامپور یکی از اقامتگاه های اقتصادی و از دسته هتل های سه ستاره مالزی می باشد. این هتل درقلب منطقه چوکیت و پی دبلیو تی سی واقع شده است که محلی مناسب برای دسترسی و گشت وگذار در کوالالامپور است. به طور مثال فاصله هتل تا فروشگاه لباس چو کیت ۴۰۰ متر (۵ دقیقه پیاده روی)، دانشگاه مالزی ۵۰۰ متر (۶ دقیقه پیاده روی)، بازار روز ۴۰۰ متر (۵ دقیقه پیاده روی) است. همچنین مرکز تجاری جهانی پوترا و بازار بارو نیز در کمترین زمان قابل دسترسی هستند. این هتل همچون هتل پسفیک اکسپرس کوالالامپور دارای محیطی شیک و اتاق هایی با محیطی‌ تمیز با چشم اندازی زیبا و صد البته امکاناتی مناسب است و از این رو طرفداران زیادی در بین مسافران تور مالزی و تور کوالالامپور دارد.

هتل سانی کوالالامپور

Sani Hotel Kuala Lumpur tourana ir

امکانات و خدمات هتل سانی کوالالامپور را می توان فراتر از درجه سه ستاره آن و همچنین قیمت پرداختی در ازای آن ها دانست. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

کارکنان حرفه ای با رفتاری شایسته، تنوع اتاق ها، امکانات اتاق شامل: تلویزیون مسطح به هماره گیرنده ماهواره، دوش، سشوار، مینی بار، چای ساز، تخت و مبلمان راحت، یخچال، اینترنت پر سرعت، میز جلو و سرویس اتاق ۲۴ ساعته، پارک ماشین، قهوه خانه، دربان، آسانسور، اتاق خانواده، امکانات ملاقات، خدمات اتاق، منطقه سیگار کشیدن، اینترنت بیسیم رایگان ۲۴ ساعته، خدمات تور، گشت شهری، رستوران با منوی عالی و … .

هتل سانی کوالالامپور

Sani Hotel Kuala Lumpur tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل سانی کوالالامپور

Sani Hotel Kuala Lumpur tourana ir4

هتل سانی کوالالامپور

Sani Hotel Kuala Lumpur tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی