معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل گاردنیا کیش

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۱۶ ب.ظ


کیش هر ساله با فستیوال های بزرگ خرید به واسطه داشتن  مراکز خرید فراوان، به یکی از قطب های پر طرفدار توریستی ایران بدل گشته است. در این متن برای علاقه مندان سفر به این جزیره به معرفی یکی از هتل های کیش می پردازیم.

هتل گاردنیا کیش یکی از هتل های محبوب و اقتصادی جزیره زیبای کیش است. این هتل که همانند هتل تماشا کیش دارای درجه سه ستاره است در دو فاز هتلی و ویلایی تاسیس شده است و از این رو دارای تنوع مناسبی از نظر اتاق ها می باشد. همچنین موقعیت قرار گیری هتل به گونه ای است که ساحل زیبای کیش به همراه فرودگاه و همچنین مراکز خرید در نزدیکی هتل قرار داشته و به آسانی قابل دسترس هستند. اتاق ها و سوئیت های این هتل با داشتن امکانات و طراحی و همچنین چشم اندازی دلنشین در کنار قیمت عالی باعث شده است تا این هتل به یکی از هتل های محبوب در میان مسافران تور کیش بدل شود.

هتل گاردنیا کیش

gardenia-hotel-kish tourana ir

امکانات و خدمات هتل گاردنیا کیش را می توان فراتر از یک اقامتگاه سه ستاره دانست. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

کارکنان خوش رفتار، تنوع اتاق ها، امکانات اتاق شامل: یخچال، تلویزیون و گیرنده دیجیتال، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام تمیز، مبلمان شیک، رستوران با منوی عالی، اینترنت پر سرعت، ترانسفر فرودگاهی، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ دلباز، محوطه زیبای هتل، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، 20% تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، 50 % تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش، بازدید از دیدنی های کیش . و بندر گاه باستان، بازدید از اکواریوم طبعی وکلبه هور، 50% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان،30%تخفیف قواصی بانوان،30% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده،30% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی،30% تخفیف کرایه دوچرخه، 35% تخفیف کافی شاپ گاردنیا،20% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام، 40% تخفیف شام هتل داریوش همراه با موزیک و … .

هتل گاردنیا کیش

gardenia-hotel-kish tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل گاردنیا کیش

gardenia-hotel-kish tourana ir3

هتل گاردنیا کیش

gardenia-hotel-kish tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۴
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی