معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل گلو پراتونام بانکوک

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۳۹ ب.ظ


بانکوک با داشتن دیدنی های فراوان در دنیا شناخته می وشد و از ایران نیز مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند. در این متن برای مسافران این شهر به معرفی یکی از هتل های تایلند واقع در بانکوک می پردازیم.

هتل گلو پراتونام بانکوک را میتوان همانند هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک از هتل های 4 ستاره موفق در جذب گردشگر نماید. واقع شدن این هتل زیبا و شیک در خیابان پراتونام یکی‌ از معروفترین خیابان‌های شهر باعث علاقه مسافران تور تایلند و تور بانکوک نسبت به این هتل شده است. موقعیت این هتل به طوری است که مراکز پر جنب و جوش شهر و جاذبه‌های بی‌ شماری در شهر مانند نقاط دیدنی همچون پانتیپ پلازا (فروشگاه کامپیوتر)، سفارت اندونزی و فروشگاه مد پلاتیوم به آسانی از این هتل امکان پذیر است. علاوه بر این، اتاق ها و سوئیت های این هتل را می توان از راحت ترین اتاق های در میان هتل های 4 ستاره نام برد. اتاق هایی متنوع، خوش طراحی با دکوراسیونی خاص که اقامتی عالی را به مسافران خود هدیه می دهد.

تور تایلند در هتل گلو پراتونام بانکوک

GLOW Pratunam Hotel tourana ir

امکانات و خدمات هتل گلو پراتونام بانکوک فراتر از یک هتل 4 ستاره است. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

کارکنان حرفه ای و چند زبانه، تنوع در انتخاب اتاق، اتاق های شیک با امکاناتی مانند: تلویزیون ،ماهواره، مبنی بار ، حمام ، چای ساز، قهوه جوش، اتو و میز اتو کلید الکترونیکی، میز جلو ۲۴ ساعته ،سرویس اتاق ۲۴ ساعته، انتقال فرودگاه، امکانات برای افراد مسن و معلول، بار،نگهداری از کودکان، بار، پارک ماشین، کافی شاپ ،طبقه اجرایی، خدمات شاتل، دربان، صرافی، آسانسور، امکانات برای مهمانان غیر فعال، خدمات لباس های شسته شده ،ملاقات امکانات ،مطبوعات ،نوار کنار استخر و مطالعه ،رستوران ،خدمات اتاق ،جعبه سپرده ایمنی ،ترانسفر فرودگاهی، منطقه سیگار کشیدن ،تور ،استخر در فضای باز و … .

تور تایلند در هتل گلو پراتونام بانکوک

GLOW Pratunam Hotel tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل گلو پراتونام بانکوک

GLOW Pratunam Hotel tourana ir3

تور تایلند در هتل گلو پراتونام بانکوک

GLOW Pratunam Hotel tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی