معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل سوکوسول بانکوک

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶ ب.ظ


بانکوک شهری است رنگارنگ با جاذبه های فراوان گردشگری که سالانه افراد زیادی را برای گذراندن تعطیلات به سوی خود می کشاند. در این متن برای علاقه مندان سفر به این شهر به معرفی یکی از هتل های تایلند واقع در بانکوک می پردازیم.

هتل سوکوسول بانکوک یکی از هتل های زیبا و خوش موقعیت بانکوک می باشد. این هتل همانند هتل هالیدی این بانکوک در قلب بانکوک و در نزدیکی ایستگاه مترو به بی‌ تی اس‌ فیاتای قرار گرفته است که مهمانان هتل می توانند تنها با گذراندن دو ایستگاه به مراکز خریدی همچون‌ام بی‌ کی، سیام، پاراگون، میدان سیام دسترسی پیدا کنند. همچنین مهمان‌های هتل می توانند با استفاده از قطار به راحتی به موزه کاخ سولان پاکارد، معابد بانکوک برسانند. این دسترسی، هتل را به یکی از ایده ال ترین انتخاب ها برای مسافران تور تایلند و تور بانکوک تبدلی کرده است. معماری هتل نیز یکی دیگر از موارد قابل تامل در مورد این هتل است. طراحی مدرن و عالی این هتل و همچنین داشتن اتاق هایی با دکوراسیونی زیبا و امکاناتی عالی، از جمله دیگر دلایل مسافران برای انتخاب این هتل است.

تور تایلند در هتل سوکوسول بانکوک

Hotel Sukosol Bangkok tourana ir

امکانات و خدمات بی نظیری در هتل سوکوسول بانکوک ارائه می شود. در زیر به تعدادی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

اتاق‌های با دکوراسیون فوق العاده، تنوع در انتخاب اتاق ها، امکانات اتاق شامل: حمام، مبلمان راحت، چیدمانی زیبا، صبحانه در اتاق، سشوار، تلفن ، تلویزیون و گیرنده ماهوارهف اتو و میز اتو، مینی بار، سرویس اینترنت بی سیم، موقعیت بی نظیر، جعبه سپرده ایمنی، ترانسفر فرودگاهی، منطقه سیگار کشیدن، تور، مرکز تناسب اندام، استخر در فضای باز، سونا، وان آبگرم، اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و مناطق عمومی، اسپا، سونای بخار، استخر کودکان، باغ، میز جلو ۲۴ ساعته ، سرویس اتاق ۲۴ ساعته ، انتقال فرودگاه، امکانات برای افراد مسن و معلول ،بار داخل استخر، نگهداری از کودکان، بار ، پارک ماشین ، کافی شاپ ،طبقه اجرایی، سالن زیبایی، خدمات شاتل، دربان ، صرافی ، آسانسور، امکانات برای مهمانان غیر فعال، خدمات لباس های شسته شده، ملاقات امکانات ،مطبوعات، نوار کنار استخر و مطالعه، رستوران با منوی متنوع، خدمات اتاق و … .

تور تایلند در هتل سوکوسول بانکوک

Hotel Sukosol Bangkok tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل سوکوسول بانکوک

Hotel Sukosol Bangkok tourana ir3

تور تایلند در هتل سوکوسول بانکوک

Hotel Sukosol Bangkok tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی