معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل پولمن جمیرا دبی

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ب.ظ


دبی با داشتن دیدنی های فراوان و جاذبه های گردشگری بسیار، سالانه افراد بسیاری را برای گذراندن تعطیلات به صوی خود می کشاند. در این متن برای علاقه مندان سفر به دبی به معرفی یکی از هتل های دبی می پردازیم.

هتل پولمن جمیرا دبی همانند هتل ریکسوس پالم دبی از هتل های لوکس و 5 ستاره دبی می باشد. این هتل دارای موقعیت مناسبی است به طوری که در نزدیکی مدیا سیتی در برجهای لیکس در جمیرا واقع شده است و این امر دسترسی آسانی را به مراکزی مانند دبی مارینا، فرودگاه بین المللی دبی و مراکز خرید دبی به سادگی امکان پذیر می کند. همچنین در این هتل ۳۵۴ اتاق طراحی و ساخته شده است که همگی آن ها دارای بالکنی اختصاصی رو به منظره ای بی بدیل هستند که این امر باعث شده است که این هتل یکی از انتخاب های همیشگی مسافران تور دبی باشد.

تور دبی در هتل پولمن جمیرا دبی

Pullman Jumeirah Lakes Towers Dubai tourana ir

امکانات و خدمات هتل پولمن جمیرا دبی همانند دیگر هتل های 5 ستاره دبی بسیار عالی هستند. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

تنوع مناسب اتاق ها، کارکنان آموزش دیده و حرفه ای، امکانات اتاق ها شامل: مبلمان راحت، چیدمانی زیبا، حمام لوکس با وان و وسایل حمام لوکس، اتو و میز اتو، مینی بار، تلویزیون و گیرنده ماهواره، صبحانه در اتاق، سشوار، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و در اتاق ها،استخر در فضای باز، تراس با منظره ای فوق العاده، باشگاه ورزشی، چندین رستورانن با منوهای متنوع، بار، پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، سرویس دهی ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، دربان، پرستار بچه، رختشورخانه، اتوشویی، سالن برگزاری جلسات، مرکز تجاری، فکس و کپی، سوئیت عروس، روزنامه ی عربی، انگلیسی، فرانسوی، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن و … .

تور دبی در هتل پولمن جمیرا دبی

Pullman Jumeirah Lakes Towers Dubai tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل پولمن جمیرا دبی

Pullman Jumeirah Lakes Towers Dubai tourana ir3

تور دبی در هتل پولمن جمیرا دبی

Pullman Jumeirah Lakes Towers Dubai tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی