معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل 5 ستاره پارس مشهد

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ب.ظ


در متن جاری برای علاقه مندان سفر به مشهد به معرفی یکی از هتل های مشهد می پردازیم. هتل پارس مشهد همانند هتل مجلل درویشی مشهد از هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس مشهد می باشد. این هتل زیبا که در غرب مشهد قرار دارد در منطقه ای آرام و سرسبز واقع شده است. این هتل دارای معماری بسیار زیبایی بوده و 228 اتاق و سوئیت آن همانند کل بنا با وسواس خاصی آراسته شده است و باعث شده است که افراد زیادی در قالب مهمانان و مسافران تور مشهد این هتل زیبا و دلنشین را برای اقامت خود در شهر مقدس مشهد انتخاب کنند.

تور مشهد در هتل پارس مشهد

mashhad-pars tourana ir

امکانات و خدمات هتل پارس مشهد همانند دیگر هتل های لوکس از بالاترین درجه کیفیت و تنوع برخوردار است. در زیر به گوشه ای از امکانات و خدمات این هتل زیبا اشاره می شود:

موقعیت مناسب، کارکنان مهربان، تنوع اتاق ها، امکانات اتاق شامل: تلویزیون و گیرنده دیجیتال، کلید الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، حمام لوکس، سشوار، گاو صندوق کوچک، بالکن و چشم انداز بی نظیر، خدمات اتاق ۲۴ساعته، مینی بار، قهوه ساز و چای ساز، یخچال، مبلمان شیک و راحت، تلفن مرکزی، فضای سبز با دریاچه مصنوعی و آلاچیق، سالن بیلیارد، آمفی‌تئاتر روباز، سالن کنفرانس، مرکز خرید، خشکشویی و پارکینگ، جکوزی، سونا، استخر سر پوشیده، تنیس، مرکز بدنسازی، اسکواش، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز چندین رستوران با منوهای متنوع، آسانسور، گاوصندوق، تهویه مطبوع، مطبوعات و … .

تور مشهد در هتل پارس مشهد

mashhad-pars tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل پارس مشهد

mashhad-pars tourana ir3

تور مشهد در هتل پارس مشهد

mashhad-pars tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۰
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی