معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل گرند سنتر پوینت ترمینال بانکوک

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ


 در این متن برای مسافران بانکوک به معرفی یکی از هتل های تایلند واقع در بانکوک می پردازیم. هتل گرند سنتر پوینت ترمینال بانکوک همانند هتل برکلی پراتونم بانکوک یکی از هتل های لاکچری و 5 ستاره در بانکوک است. این هتل که در سال ۲۰۱۱ تأسیس شده است، یکی از هتل های بسیار مدرن و شیک در بانکوک است که ساختمان دیدنی همچنین 498 اتاق و سوئیت زیبا و شیک آن از جمله بهترین ها در تایلند است. علاوه بر این مهمانان این هتل می توانند به جاذبه ها و دیدنی های بانکوک همانند فروشگاه ترمینال ۲۱، بان کامتنگ، و رابینسون سوخومویت دسترسی آسانی داشته باشند. همچنین فرودگاه در فاصله 40 دقیقه ای از یان هتل قرار دارد و این موارد باعث شده است که این هتل یکی از انتخاب های همیشگی مسافران تور تایلند و تور بانکوک باشد.

تور تایلند در هتل گرند سنتر پوینت ترمینال بانکوک

Grande Centre Point Hotel Terminal tourana ir

هتل گرند سنتر پوینت ترمینال بانکوک دارای امکانات و خدمات فوق العاده ای است. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

موقعیت خوب، قیمت مناسب، کارکنان چند زبانه، تنوع اتاق ها، امکانات اتاق شامل: تلویزیون و ماهواره، کلید الکترونیکی، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سشوار، گاو صندوق کوچک، چشم انداز بی نظیر، خدمات اتاق ۲۴ساعته، قهوه ساز، یخچال، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، امکانات برای افراد معلول و مسن، پارکینگ، بار، بار کنار استخر، استخر روباز، استخر سرپوشیده، مرکز تجاری، پارک ماشین، کافی شاپ، دربان، آسانسور، اتاق خانواده، خدمات لباس های شسته شده، ذخیره سازی به چمدان، امکانات ملاقات، نوار کنار استخر و مطالعه، رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی، مغازه ها، منطقه سیگار کشیدن، تور داخلی، مرکز تناسب اندام، باغ و محوطه زیبای هتل، ماساژ، استخر در فضای باز، استخر (کودکان)، آبگرم، زمین تنیس، کلاب کودکان و … .

تور تایلند در هتل گرند سنتر پوینت ترمینال بانکوک

Grande Centre Point Hotel Terminal tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل گرند سنتر پوینت ترمینال بانکوک

Grande Centre Point Hotel Terminal tourana ir3

تور تایلند در هتل گرند سنتر پوینت ترمینال بانکوک

Grande Centre Point Hotel Terminal tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۷
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی