معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل ماهاراجا رزیدنسی جیپور

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ق.ظ


در این متن برای علاقه مندان سفر به جیپور به معرفی یکی از هتل های هند واقع در این شهر می پردازیم. هتل ماهاراجا رزیدنسی جیپور همانند هتل پارادایس جیپور از هتل های زیبای شهر صورتی یا جیپور است. این هتل زیبا و دلچسب در عین حال یکی از هتل های اقتصادی و سه ستاره این شهر نیز هست که موقعیت جغرافیایی این هتل، برگ برنده آن است. دسترسی آسان به مراکز گردشگری همانند کاخ هوا محل، یا قلعه آمیر و همچنین فاصله حدود نیم ساعته تا فرودگاه بین المللی جیپور از جمله امتیازات این هتل است. علاوه بر آن ساختمان تمیز و شیک به همراه اتاق هایی زیبا و خوش طراحی باعث شده است که این هتل به عنوان یکی از انتخاب های مسافران تور هند و همچنین تور جیپور باشد.

تور هند در هتل ماهاراجا رزیدنسی جیپور

maharaja-residency-hotel-jaipur tourana ir

امکانات و خدماتی که در هتل ماهاراجا رزیدنسی جیپور ارائه می شود، نسبت به قیمت پرداختی برای ان ها، بسیار عالی است. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

قیمت مناسب، موقعیت خوب و دسترسی مناسب به اماکن دیدنی، کارکنان چند زبانه، امکانات اتاق شامل: تلویزیون و ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، حمام، گاو صندوق کوچک، خدمات اتاق ۲۴ساعته، قهوه ساز، یخچال، رستوران با منویی بی نظیر، منوهای رژیمی، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، سرویس نگهداری کودکان، اتاق و امکانات برای معلولین، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، بار مخصوص تنقلات و … .

تور هند در هتل ماهاراجا رزیدنسی جیپور

maharaja-residency-hotel-jaipur tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل ماهاراجا رزیدنسی جیپور

maharaja-residency-hotel-jaipur tourana ir3

تور هند در هتل ماهاراجا رزیدنسی جیپور

maharaja-residency-hotel-jaipur tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۶
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی