معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل ونیو سنگاپور

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ


در متن جاری برای علاقه مندان سنگاپور به معرفی یکی از هتل های سنگاپور می پردازیم. هتل ونیو سنگاپور همانند هتل ماریسون سنگاپور از هتل های سه ستاره و اقتصادی سنگاپور می باشد. این هتل زیبا در منطقه کاتونگ واقع شده است که این موقعیت باعث شده است تا مراکز خرید زیادی به سادگی در دسترس این هتل باشد. از جمله این مراکز خرید می توان به گلانگ اشاره داشت. همچنین فرودگاه نیز در فاصله مناسبی از این هتل قرار داشته و در کمتر از نیم ساعت قابل دسترس است. علاوه بر این ساختمان زیبای این هتل به همراه اتاق های تمیز و زیبای این هتل همواره گزینه مناسبی برای مسافران تور سنگاپور می باشد.

تور سنگاپور در هتل ونیو سنگاپور

venue hotel singapore tourana ir

امکانات و خدمات هتل ونیو سنگاپور نسبت به قیمت آن بسیار مناسب است. در زیر به ارائه گوشه ای از امکانات و خدمات این هتل می پردازیم:

موقعیت خوب، قیمت مناسب و اقتصادی، کارکنان چند زبانه، امکانات اتاق شامل: تلویزیون و ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، حمام، مبلمان شیک، خدمات اتاق ۲۴ساعته، قهوه ساز، یخچال، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، سیستم تهویه، فکس و کپی، رختشورخانه، سوئیت خانوادگی، فکس و کپی، خدمات تورها، رستوران با منوی متنوع، اینترنت بی سیم، دربان و … .

تور سنگاپور در هتل ونیو سنگاپور

venue hotel singapore tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل ونیو سنگاپور

venue hotel singapore tourana ir3

تور سنگاپور در هتل ونیو سنگاپور

venue hotel singapore tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۹
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی