معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل پارمیدا مشهد

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ب.ظ


 در متن جاری برای علاقه مندان سفر به شهر زیبای مشهد، به معرفی یکی از هتل های مشهد می پردازیم. هتل پارمیدا مشهد همانند هتل لاله مشهد یکی از هتل های اقتصادی و سه ستاره در مشهد مقدس به شمار می رود. این هتل زیبا و تازه ساخت در تاریخ 22 بهمن 1388 افتتاح شده است و ساختمان نوساز و همچنین اتاق های زیبای آن از جمله مزایای انتخاب این هتل است. به علاوه موقعیت این هتل به گونه ای است که دسترسی به حرم مطهر امام هشتم (ع) و همچنین سایر دیدنی های مشهد و همچنین حمل و نقل شهری به سادگی برای مسافران تور مشهدکه این هتل را انتخاب کرده اند، فراهم می آورد.

تور مشهد در هتل پارمیدا مشهد

Parmida mashhad tourana ir

امکانات و خدمات هتل پارمیدا مشهد را می توان فراتر از درجه ان دانست. در زیر به گوشه ای از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

کارکنان خوش رفتار، قیمت مناسب، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی، تلویزیون و گیرنده دیجیتال، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام، سونا،جکوزی،استخر، رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ 24 ساعته، اتاق بازیهای کامپیوتری، گاوصندوق، دربان، آسانسور، روزنامه، اینترنت بی سیم در سراسر هتل، گشت شهری و … .

تور مشهد در هتل پارمیدا مشهد

Parmida mashhad tourana ir3

تور لحظه آخری در هتل پارمیدا مشهد

Parmida mashhad tourana ir2

تور مشهد در هتل پارمیدا مشهد

Parmida mashhad tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۲
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی