معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل رضویه مشهد

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ب.ظ


در این متن برای دوستداران سفر به مشهد،  یکی از هتل های مشهد را معرفی خواهیم کرد. هتل رضویه مشهد همانند هتل پارمیدا مشهد از هتل های 3 ستاره و اقتصادی در شهر زیبای مشهد مقدس است. این هتل زیبا دارای 70 اتاق و سوئیت زیبا است که همگی دارای محیطی آرام و بسیار شیک می باشند. علاوه بر این ساختمان زیبای هتل نیز مکمل آرامش و راحتی مهمانان و مسافران تور مشهد در این هتل است. این هتل دارای موقعیت و دسترسی مناسبی است به طوری که در مجاورت حرم مطهر و کنار بازار و مراکز تجاری شهر مشهد قرار داشته و اقامتی لذتبخش را برای مهمانان خود فراهم می آورد.

تور مشهد در هتل رضویه مشهد

razavie mashhad tourana ir

هتل رضویه مشهد با وجود اینکه در زمره هتل های 3 ستاره قرار دارد اما دارای امکانات و خدمات خوب و با کیفیتی است. در زیر به گوشه ای از امکانات و خدمات این هتل اشاره می شود:

کارکنان خوش رفتار، تنوع مناسب اتاق، قیمت مناسب، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی، مبلمان شیک، یخچال، چای ساز، تلویزیون و گیرنده دیجیتال، سیستم تهویه مطبوع، خدمات ۲۴ساعته، حمام، لابی زیبا، رستوران با منویی خوب و متنوع، کافی شاپ، چایخانه، سالن تشریفات، مرکز سلامت و آبگرم، آسانسور، دربان، اینترنت بی سیم پر سرعت، فروشگاه در هتل، کتابخانه، نمازخانه، محوطه زیبای هتل، صبحانه در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تورها، رختشورخانه، خشکشویی، گشت شهری، ترانسفرفرودگاهی، فکس و کپی، روزنامه،سوئیت خانوادگی، پرستار بچه، دستگاه خودپرداز و … .

تور مشهد در هتل رضویه مشهد

razavie mashhad tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل رضویه مشهد

razavie mashhad tourana ir3

تور مشهد در هتل رضویه مشهد

razavie mashhad tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۲
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی