معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی بازار عربها کیش

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ب.ظ

در این متن برای علاقه مندانی که قصد سفر به کیش را دارند، به معرفی یکی از مراکز خرید کیش می پردازیم. بازار عربها کیش همانند بازارچه شهر چین از بازارهای مهم در کیش به شمار می رود. این بازار زیبا قدیمی ترین بازار جزیره کیش است که از سالهای دور تا کنون مرکز خرید بومیان جزیره کیش بوده و هست. این بازار تقریبا در نزدیکی بازار پارس خلیج میباشد و یکی از بی نظیرترین ساحل ها و اسکله های جزیره در مجاورت آن واقع شده است اما در عین حال، این بازار که در یک طبقه واقع شده، به دلیل دوری مسافتش از مرکز شهر کمتر فردی از مسافران تور کیشبه این بازار مراجعه میکند اما خرید از بازار عربها بسیار به صرفه است زیرا که جنسهای بازار عربها کیش بسیار ارزان تر از بازارهای دیگر جزیره بوده و تقریبا تنوع اجناس نیز در آن بالاست.

تور کیش در بازار عربها کیش

Arab’s market kish tourana ir

تور کیش در بازار عربها کیش

Arab’s market kish tourana ir2

در مورد بازار عربها کیش و دلیل نامگذاری این بازار می توان گفت، بازار عربها از نظر مساحتی بسیار کوچک بوده و اکثر فروشندگان آن عرب زبان هستند و شما کمتر کسی را مشاهده میکنید که در آنجا با زبان فارسی سلیس سخن بگوید. در نهایت درباره این بازار زیبا و جذاب می توان گفت، بازدید از بازار عربها حداقل یک بار هم که شده برای هر مسافری جذاب خواهد بود .

تور لحظه آخری در بازار عربها کیش

Arab’s market kish tourana ir3

تور کیش در بازار عربها کیش

Arab’s market kish tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۵
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی