معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی بازار پانیذ کیش

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۴۶ ب.ظ
در این متن برای علاقه مندانی که قصد سفر به کیش را دارند، به معرفی یکی از مراکز خرید کیش می پردازیم. بازار پانیذ کیش همانند بازار عربها کیش از بازارهای نسبتا قدیمی در کیش می باشد. این بازار در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت تقریبی ۱۰۰۰۰ مترمربع، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری در خیابان فردوسی جزیره کیش، احداث و فعالیت خود را آغاز نموده است. تقریبا نصف غرفه های موجود در بازار پانیذ به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و … را ارائه می کنند.

تور کیش در بازار پانیذ کیش

Paniz market Kish tourana ir

تور کیش در بازار پانیذ کیش

Paniz market Kish tourana ir2

بازار پانیذ کیش یکی از موفق ترین و پرطرفدارترین بازارها و مراکز خرید در میان مسافران تور کیش است. دلیل این موفقیت را میتوان پایین بودن قیمت اجناس خانگی در آن دانست و به همین دلیل بازار پانیذ مورد توجه اکثر مسافران جزیره کیش بوده و میباشد. از دیگر نکات مثبت این بازار، موقعیت مناسب آن و دسترسی خوب و آسان به این بازار است. این بازار در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش – بال هایپر مارکت و زیتون واقع شده است. علاوه بر این موارد، در محوطه درونی این بازار کافی نت و کافی شاپ و در محوطه بیرونی آن چند رستوران وجود دارد که مهمانان جزیره و خریداران این بازار، بعد از حرید می توانند تجدید قوایی انجام دهند.

تور لحظه آخری در بازار پانیذ کیش

Paniz market Kish tourana ir3

تور کیش در بازار پانیذ کیش

Paniz market Kish tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی