معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل استارمترو دیره دبی

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ب.ظ


در متن جاری برای دوستداران سفر به دبی، به معرفی یکی از هتل های دبی می پردازیم. هتل استارمترو دیره دبی همانند هتل هیوز بوتیک دبی از هتل های 4 ستاره می باشد. این هتل آپارتمان دارای موقعیت مکانی خوبی است زیرا که در دیره واقع شده است و این محل به دیدنی های دبی شامل ساحل، برج دبی و همچنین مراکز خرید دسترسی آسان و سریعی دارد. از جمله مکان های نزدیک این هتل عبارتند از بازار ریف، مرکز هاماریان و الغریر. از دیگر نکات مثبت این هتل دقت بالای طراحی و تزئینات هتل است که دل هر بیننده ای از بازدید کنندگان و مسافران تور دبی را می برد. دقت ویژه ساخت این هتل آپارتمان به همراه امکانات و خدماتی که ارائه می دهد باعث شده است که این مرکز اقامتی در زمره بهترین ها قرار داشته باشد.

تور دبی در هتل استارمترو دیره دبی

StarMetro Deira Hotel Apartments tourana ir

هتل استارمترو دیره دبی دارای امکانات و خدمات متنوعی است. در زیر به گوشه ای از یان امکانات و خدمات اشاره می شود:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، قیمت مناسب، امکانات اتاق شامل: بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، مرکز تجاری، دربان، خدمات تورها، امکانات برگزاری جلسات و همایش ها، سوئیت های خانوادگی ، آسانسور، رختشورخانه ، محوطه مخصوص سیگارکشیدن، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، باشگاه بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، آبگرم، اینترنت بی سیم در اتاق ها و در لابی هتل، پارکینگ، صرافی و … .

تور دبی در هتل استارمترو دیره دبی

StarMetro Deira Hotel Apartments tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل استارمترو دیره دبی

StarMetro Deira Hotel Apartments tourana ir3

تور دبی در هتل استارمترو دیره دبی

StarMetro Deira Hotel Apartments tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۰
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی