معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل مینو مشهد

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵ ب.ظ


در این متن که به حضورتان ارائه می شود، یکی از هتل های مشهد را معرفی خواهیم کرد. هتل مینو مشهد همانند هتل جواد مشهد از دسته هتل های 4 ستاره مشهد مقدس می باشد. این هتل زیبا که به تازگی تاسیس شده است دارای96 اتاق، شامل 6 سوئیت رویال دو اتاق خوابه 12 سوئیت یک اتاق خوابه و24 اتاق کانکت سه نفره و 54 اتاق دو نفره و سه نفره با تجهیزات رفاهی است. علاوه بر این که در اتاق ها و سوئیت ها بهترین طراحی و تزئینات به کار رفته است اما این تنها مزیت این هتل نیست زیرا که قرار گرفتن در نزدیکی حرم مطهر ثامن الحجج (ع) و دسترسی سریع و آسان به مرکز شهر، بازار رضا و فرودگاه را می توان یکی از پارامترهای موثر در انتخاب این هتل توسط مهمانان و مسافران تور مشهد دانست.

تور مشهد در هتل مینو مشهد

mino mashhad tourana ir

هتل مینو مشهد همانطور که گفته شد دارای امکانات رفاهی مناسبی است. در زیر به گوشه ای زا امکانات و خدمات این هتل بیان می شود:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، اتاق بازیهای کامپیوتری، جکوزی، سونا، استخر سر پوشیده، امکانات جلسه و ضیافت، کافی شاپ، خشکشویی، رستوران با منویی متنو و غذاهایی لذیذ، آسانسور، دربان، روزنامه، سرویس اینترنت بی سیم سراسری و … .

تور مشهد در هتل مینو مشهد

mino mashhad tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل مینو مشهد

mino mashhad tourana ir3

تور مشهد در هتل مینو مشهد

mino mashhad tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۱
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی