معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی کامل هتل کتس هنگ کنگ گراند مترو پارک پکن

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ب.ظ


در این متن جهت آشنایی باهتل های پکن، یکی از آن ها را معرفی خواهیم کرد. هتل کتس هنگ کنگ گراند مترو پارک در پکن، یکی از اقامت گا های مجلل و با شکوه پکن است. این هتل زیبا با اتاق ها و سوئیت های زیبا و خوش طراحی که همگی چشم انداز زیبایی از پکن را ارائه می کنند، سالانه پذیرای مسافران زیادی است که تور چین و تور پکن را برگزیده اند. موقعیت این هتل یکی از فاکتورهای برتر این هتل است که دسترسی آسانی را به مرکز مورد نیاز گردشگران فراهم می آورد.

هتل کتس هنگ کنگ گراند مترو پارک پکن

cats hong kong grand metro park hotel beijing tourana ir

از دیگر پارامترهای این هتل که در انتخاب آن تاثیرگذار است، امکانات و خدمات ای است که در این هتل ارائه می شود. در زیر به لیستی از این امکاات و خدمات اشاره می شود.

پذیرش 24 ساعته، امکانات اتاق شامل، مینی بار، یخچال، اتو، میز اتو، گاو صندوق کوچک، کتری برقی، قهوه جوش، اتاق و امکانات برای معلولین، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، گرمایش، بوفه، اتاق بازیهای کامپیوتری، کلوپ با DJ، استخر سرپوشیده (تمام فصل)، مرکز بدنسازی، بیلیارد، مینی گلف، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، سرویس مستخدم، رستوران، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق و … .

هتل کتس هنگ کنگ گراند مترو پارک پکن

cats hong kong grand metro park hotel beijing tourana ir2

هتل کتس هنگ کنگ گراند مترو پارک پکن

cats hong kong grand metro park hotel beijing tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۱
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی