معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی کامل هتل هیلتون دبل تری پکن

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ب.ظ

در متن جاری اطلاعاتی را از یکی از هتل های چین ارائه خواهیم داد به این امید که مسافران این سرزمین از این اطلاعات بهره مند گردند. هتل هیلتون دبل تری پکن یکی از هتل های زیبای پکن است. این هتل رویایی یکی از هتلهای 5 ستاره پکن است که شروع ساخت ان در سال 2008 اتفاق افتاده است و از این رو هتل جدیدی محسوب می شود. این هتل دارای 546 اتاق از انواع مختلف نظیر انواع سوئیتها ، اتاقهای دولوکس، استاندارد، کانکت روم و غیره می باشد. این هتل در مرکز شهر واقع شده و دسترسی سریع و آسان تا مراکز توریستی نظیر شهر ممنوعه و میدان تیان انمن دارد، از این رو یکی از بهترین موقعیت ها را در میان هتل ها دارد و این باعث انتخاب این هتل توسط مسافران تور پکن شده است. بعلاوه فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی پکن 38 کیلومتر فاصله دارد که دسترسی به فرودگاه را نیز راحت نموده است.

تور چین در هتل هیلتون دبل تری پکن

Double Tree Hilton tourana ir

امکانات و خدمات هتل هیلتون دبل تری پکن را می توان رویایی تصور کرد، در این هتل تمامی اتاقها و سوئیت ها دارای سشوار،اتو، صندوق امانات، تلفن ، تلویزیون ،رادیو، اینترنت پرسرعت ،یخچال، مینی بار، چای ساز ، سیستم تهویه ،حمام، دوش، وان، سرویس بیدار باش و نظافت اتاق می باشد. بعلاوه این هتل دارای امکانات و خدمات دیگری نظیر: دستگاه خودپرداز و صرافی، پذیرش شبانه روزی، رستوران ، کافی شاپ ،استخر سرپوشیده ،سونا ، ماساژ ،اسپا، ژمیناستیک، باشگاه ورزشی ، خشکشویی، سالن کنفرانس، آسانسور،پارکینگ، تاکسی سرویس، پرستار کودک، صندوق امانات ، گل فروشی، فروشگاه، انباری، پارکینگ و … می باشد.

تور چین در هتل هیلتون دبل تری پکن

Swimming Pool Night - After a busy day in the city, enjoy refreshing evening cocktails by the pool at Mosaic.

تور چین در هتل هیلتون دبل تری پکن

Double Tree Hilton tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۱
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی