معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی کامل هتل پرزیدنتال پکن

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ب.ظ

 در این متن به معرفی هتل پرزیدنتال پکن می پردازیم. هتل پرزیدنتال پکن را می توان یکی از بهترین هتل های پکن دانست که دارای درجه 5 ستاره نیز هست. این هتل یکی از شناخته شده ترین هتل های شهر پکن در منطقه زیچنگ است که آماده سرویس دهی به میهمانان تور پکن می باشد. اتاقهای هتل پرزیدنتال پکن شامل 486 اتاق استاندارد و سوئیت مدرن و رویایی بوده که از فضایی آرامش بخش برخوردار می باشد . استفاده از رنگ های روشن و طراحی نوین اتاق ها و بهره مندی از وسایل مدرن و مبلمانی کلاسیک و راحت و پنجره هایی بزرگ با نورگیر مناسب که چشم اندازی باشکوه از مناظر شهر داشته ، زیبایی آن ها را دو چندان کرده است. این هتل مجلل دارای موقعیتی مناسب برای توریستانی است که جهت امور تجاری و خرید ، استراحت و یا گردش به پکن سفر کرده اند . فاصله هتل تا شهر ممنوعه ، میدان تیان آن من و وانگ فوجینگ ، پیاده 20 دقیقه بوده و تا نزدیک ترین ایستگاه قطار هم 15 دقیقه پیاده فاصله دارد . با 40 دقیقه رانندگی نیز به فرودگاه بین المللی خواهید رسید.

تور چین در هتل پرزیدنتال پکن

presidental beijing hotel tourana ir

مجهز بودن به امکانات روز دنیا و ارائه بهترین خدمات و همچنین برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و از ویژگی های هتل پرزیدنتال  پکن می باشد. مدیریت هتل در بهترین شرایط و توسط زبده ترین نیروهای خدماتی از گردشگران تور پکن پذیرایی می کند تا انتظارات ایشان را تامین کرده و سفرشان را به یاد ماندنی تر نمایند. ارائه خدمات خانه داری به صورت شبانه روز و توسط افرادی زبده و مسئولیت پذیر از ویژگی های این اتاق های دلباز است . تمام اتاقها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام ، سشوار ، صندوق امانات ، چای ساز ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند . همین عوامل سبب شده تا اتاق های مجلل هتل پرزیدنتال از جذابیت زیادی برای گردشگران تور پکن برخوردار باشند .علاوه بر این امکانات دیگری نیز در این هتل ارائه می شود. دیگر امکانات هتل پرزیدنتال شامل استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ درمانی ،میز پینگ پنگ ، باشگاه بدنسازی پیشرفته ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، باغ ، بار ، بوفه صبحانه ، چهار رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره پرزیدنتال می باشد.

تور چین در هتل پرزیدنتال پکن

presidental beijing hotel tourana ir2

تور چین در هتل پرزیدنتال پکن

presidental beijing hotel tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۱
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی