معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی کامل هتل آسکات گوانگجو

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ب.ظ

در متن زیر به معرفی یکی از بهترین هتل ها در چین می پردازیم. هتل آسکات گوانگجو یکی از هتل های چین و از معروف ترین های آن در شهر گوانجو می باشد که سالانه تعداد زیادی از مسافران که به چین و شهر گوانگنجو مسافرت می کنند این هتل را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب می کنند. اتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند.میهمانان می توانند با استراحت در سونا، احساس جوانی کنند و یا در استخر به آبتنی بپردازند. هتل آسکات دارای 208 اتاق می باشد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

Ascott Hotel Guangzhou tourana ir

امکانات هتل آسکات گوانگجو

امکانات هتل آسکات گوانگجو قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان هتل آسکات را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به : استخر روباز – سونا- اتاق های خانوادگی- مرکز بدنسازی- امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – فکس و کپی – مرکز تجارت- رستوران – پذیرش شبانه روزی – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق اشاره کرد.

تور چین در هتل آسکات گوانگجو

Ascott Hotel Guangzhou tourana ir 1

تور چین در هتل آسکات گوانگجو

Ascott Hotel Guangzhou tourana ir 2


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۸
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی