معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی کامل هتل بستان گوان دانگ گوانگجو

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ب.ظ

در متن جاری به معرفی یکی از هتل های زیبای چین می پردازیم. هتل بستان گوان دانگ گوانگجو از هتل های معروف و شناخته شده چین در شهر گوانگجو می باشد. که مانند هتل­های معروف دیگر این شهر (هتل رامادا پیرل، هتل نانیانگ کینگز و هتل فونیکس سیتی) شمار زیادی از توریست­هایی که از این شهر دیدن می کنند از خدمات و امکانات هتل بستان گوان دانگ استفاده می کنند. بعد از پکن و شانگهای، گوانجو سومین شهر بزرگ چین می باشد و قطب تجارت در چین است و هر گونه داد و ستد مالی و معاملات عظیم و یا کوچک تجاری در این شهر صورت می گیرد. در شهر گوانگجو همه چیز با قیمت مناسب یافت می شود و شما می توانید علاوه بر بازدید از آثار فرهنگی و تاریخی غنی گوانجو در فستیوال های آن نیز شرکت نمایید و به معابد متعدد آن نیز سر بزنید. موزه هنر گوانجو نیز بیانگر فرهنگ و هنر و نقاشی های سنتی چین می باشد و علاقه مندان به فرهنگ و هنر را به خود جذب می نماید. عاشقان خرید در اینجا می توانند هر چیزی را که می خواهند یافت نمایند. جزیره Shaiman برای خرید، قدم زدن و یا یک وعده غذایی ایده آل می باشد. همچنین مراکز خرید تیانهی، بازارچه ها و حراجی های گوانجو مکان مناسبی برای خرید می باشند. هتل بستان گوان دانگ دارای 103 اتاق، اتاق جلسه کاملا مجهز در داخل هتل، فروشگاههای متعدد و بزرگ و … می باشد. همچنین این هتل دارای طبخ غذاهای خوشمزه­ای بوده و در میان مردم جایگاه خاص و ویژ­ه­ای دارد؛ بنابراین می توانید در صورت مسافرت به شهر گوانجو حداقل از رستوران هتل بستان گوان دانگ دیدن نمایید.

تور چین در هتل بستان گوان دانگ گوانگجو

Bostan Hotel Guangdong Guangzhou tourana ir 4

امکانات هتل بستان گوان دانگ گوانگجو

امکانات هتل بستان گوان دانگ گوانگجو قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان هتل بستان گوان دانگ را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به :کاریوکی- ماساژ- خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – خدمات کفش و واکس – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل – سرویس مستخدم -رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه و … اشاره نمود.

تور چین در هتل بستان گوان دانگ گوانگجو

Bostan Hotel Guangdong Guangzhou tourana ir 1.1

تور چین در هتل بستان گوان دانگ گوانگجو

Bostan Hotel Guangdong Guangzhou tourana ir 2.1

تور چین در هتل بستان گوان دانگ گوانگجو

Bostan Hotel Guangdong Guangzhou tourana ir 3.1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۴
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی