معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی کامل هتل کاجی گوانجو

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ب.ظ

در متن جاری به معرفی یکی از هتل های چین می پردازیم. هتل کاجی چین یکی از هتل های معروف چین در شهر گوانگجو می باشد که سالانه توریستهای زیادی از این شهر تاریخی دیدن می کنند که برای استراحت کردن نیاز به یک هتل مناسب دارند که می توان به هتل رامادا پیرل، هتل بستان گوان دانگ، هتل بایلینگ و هتل کاجی اشاره نمود. هتل گاجی دارای محیطی بسیار زیبا و کارکنان مهربان و با دقت و فروشگاههای متعدد می باشد که آماده خدمت رسانی به مسافران می باشد. هتل گاجی دارای 80 اتاق بوده و خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.

تور چین در هتل کاجی گوانجو

kaji hotel guangzhou tourana ir

امکانات هتل کاجی گوانجو

امکانات هتل کاجی گوانگجو قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان هتل کاجی را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به ماساژ- خانه داری – لباسشویی – خشکشویی – صبحانه در اتاق – خدمات کفش و واکس – فکس و کپی – مرکز تجارت – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل- پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار – بار و … اشاره نمود.

تور چین در هتل کاجی گوانجو

kaji hotel guangzhou tourana ir 3

تور چین در هتل کاجی گوانجو

kaji hotel guangzhou tourana ir 2

تور چین در هتل کاجی گوانجو

kaji hotel guangzhou tourana ir 1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۶
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی