معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی کامل هتل گانگدینگ گاردن این گوانجو

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ

در متن زیر به معرفی یکی از هتل های چین می پردازیم. هتل گانگدینگ گاردن این گوانجو یکی از هتل های معروف چین در شهر گوانجو می باشد که توریست­هایی که به این شهر مسافرت می­کنند، به لحاظ دارا بودن مناطق دیدنی این شهر (معبد اجدادی خاندان چن، جزیره شامیان،پارک یوکزیو و …) چند روزی را در این شهر ماندگار می شوند؛ بنابراین به مکانی مناسب برای استراحت نیازمندند که می توانند در هتل زیبای گانگدینگ گاردن این، هتل دان لرد اینترنشنال، هتل چاینا (هتل ای ماریوت) و هتل های دیگر گوانگجو اقامت نمایند. هتل گانگدینگ گاردن این دارای 98 اتاق می باشد و اتاقها، به سیستم تهویه مطبوع، صرف صبحانه در اتاق، اینترنت رایگان و گاو صندوق مجهز میباشند. فاصله این هتل تا ایستگاه قطار ده دقیقه با وسیله نقلیه می باشد.

تور چین در هتل گانگدینگ گاردن این گوانجو

Gangding Garden Inn tourana ir

امکانات هتل گانگدینگ گاردن این گوانجو

امکانات هتل گانگدینگ گاردن این گوانگجو قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به: خانه داری – لباسشویی – خشکشویی – صبحانه در اتاق – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار – گرمایش و … اشاره نمود. با ما همراه باشید و اطلاعات مربوط به تور چین و تور گوانجو را در مطالب دیگر هتل های چین در سایت تورانا مشاهده کنید.

تور چین در هتل گانگدینگ گاردن این گوانجو

Gangding Garden Inn tourana ir 2

تور چین در هتل گانگدینگ گاردن این گوانجو

Gangding Garden Inn tourana ir 1

تور چین در هتل گانگدینگ گاردن این گوانجو

Gangding Garden Inn tourana ir 3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۱
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی