معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی کامل هتل گود اینترنشنال گوانجو

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ق.ظ



هتل 5 ستاره گود اینترنشنال گوانجو مانند هتل فینیکس سیتی یکی از هتل های لوکس و مجلل شهر گوانجو چینمی باشد که در منطقه تیانه واقع شده است و دارای موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی می باشد، زیرا وسایل حمل و نقل عمومی از مکان هتل به آسانی در دسترس است. به عنوان مثال تا نزدیک ترین ایستگاه مترو با پای پیاده تنها 5 دقیقه و فرودگاه بین المللی گوانجو نیز 45 دقیقه تا هتل گود اینترنشنال فاصله دارد. برخورداری از شاتل رایگان به فرودگاه، دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات بسیار متنوع و مدرن از ویژگی های این هتل با شکوه می باشد. در ضمن هدف کادر هتل گود اینترنشنال جلب رضایت گردشگران تور چین و تور گوانجو بوده و تنها آرزوی ایشان فراهم کردن اوقاتی شاد و به یاد ماندنی برای میهمانان می باشد. هتل گود اینترنشنال شامل 207 اتاق استاندارد، ضد صدا و سوئیت مدرن است که آرامش را برای میهمانان به ارمغان می آورد. استفاده از رنگ های روشن، دکوراسیونی چشم نواز و لوکس، تختی راحت و پنجره هایی قدی که چشم اندازی از مناظر شهر را دارد، از ویژگی های این اتاق های مجلل است.

تور چین در هتل 5 ستاره گود اینترنشنال

Good International Hotel tourana ir

امکانات هتل 5 ستاره گود اینترنشنال  

امکانات هتل 5 ستاره گود اینترنشنال قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به: استخر سرپوشیده – سونا – ماساژ – باشگاه ورزشی مجهز – مرکز سلامت و آبگرم – میز بیلیارد – امکانات باربیکیو – خدمات خانه داری -خدمات کپی و فکس- خدمات شستشوی لباس – خدمات واکس کفش – صرافی – پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته- سرویس ترانسفر فرودگاهی – مرکز تجاری – آسانسور – صندوق امانات – فروشگاه – تهویه – قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان- آسانسور – خدمات گردشگری – بسته های ناهار – کرایه اتومبیل – بار – کافی شاپ – پنج رستوران باشکوه – انبار بار و چمدان – پارکینگ و . . . اشاره کرد. با تورانا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد چین، هتل های چین، تور چین، تور گوانجو، هتل های گوانجو و گوانجو بدست بیاورید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم.

تور چین در هتل 5 ستاره گود اینترنشنال

Good International Hotel tourana ir 1

تور چین در هتل 5 ستاره گود اینترنشنال

Good International Hotel tourana ir 2

تور چین در هتل 5 ستاره گود اینترنشنال

Good International Hotel tourana ir 3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۲
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی