معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

بدون شک یکی از مقاصد احتمالی شما در تور چین، شانگهای است. این شهر با داشتن پاراامترهای مهم برای مسافران، یکی از مقاصد پر طرفدار به شمار می آید از این رو در این متن به معرفی یکی از هتل های این شهر می پردازیم. لازم به ذکر است به دلیل قوانین حکومتی چین، باید قبل از سفر ویزای چین اخذ شود.

شانگهای سهو اینترنشنال یوت هاستل از هتل های چین واقع در شانگهای می باشد. این هتل سه ستاره و کوچک اقامتگاهی است مقرون به صرفه و اقتصادی که این نکته در پر طرفدار بودن این هتل برای مسافران تور شانگهایتاثیر بسزایی داشته است. این مجتمع اقامتی دارای ۷۵ اتاق می باشد که این اتاق ها همگی دارای معماری زیبا و چیدمان و امکاناتی درخور و شایسته است.

تور چین در هتل شانگهای سهو اینترنشنال یوت هاستل

Shanghai Soho International Youth Hostel tourana ir

امکانات و خدمات هتل شانگهای سهو اینترنشنال یوت هاستل همانند آپارتمانهای نیو هاربور سرویس شانگهای، امکانات و خدمات مناسبی است. جهت آشنایی در زیر به لیستی از این امکانات اشاره می کنیم.

اتاقهای ضد صدا، گرمایش، بار مخصوص تنقلات، رستوران، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، باغ، ایوان مخصوص حمام آفتاب، بیلیارد، دوچرخه سواری، کرایه دوچرخه، کوه نوردی، لباسشویی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، پذیرش و ترخیص اختصاصی و … .

تور چین در هتل شانگهای سهو اینترنشنال یوت هاستل

Shanghai Soho International Youth Hostel tourana ir2

تور چین در هتل شانگهای سهو اینترنشنال یوت هاستل

Shanghai Soho International Youth Hostel tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۴
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی