معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

اقامت چین در هتل شانگهای واشینگتن این چین

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶ ق.ظ

شانگهای و تور شانگهای برای عزیزانی که ویزای چین را اخذ نموده اند از مقاصد محتمل برای سفر است. این شهر زیبا با دیدنی های فراوان و جاذبه های بی نظیر سالانه پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط دنیا است. در این متن به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای، این شهر پر تردد، می پردازیم.

هتل شانگهای واشینگتن این چین یکی از هتل های دیدنی شانگهای است. این هتل با بهره مندی از ۱۱۵ اتاق و سوئیت مدرن، با معماری زیبا و امکانات دلچسب یکی از هتل های محبوب مسافران تور چین و همچنین تور شانگهای می باشد. موقعیت این هتل همانند هتل هاوارد جانسون آل سوئیتز شانگهای به گونه ای است که دسترسی به اماکن مهم در شانگهای به سادگی و به سرعت امکان پذیر است.

تور چین در هتل شانگهای واشینگتن این چین

Shanghai Washington Inn tourana ir

امکانات و خدمات هتل شانگهای واشینگتن این چین در سطح متوسط به بالا است و این امر موید اقامتی آرام و راحت پس از یک روز شلوغ می باشد. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات که توسط کادری حرفه ای ارائه می شود،اشاره می شود:

خشکشویی، کرایه اتومبیل، صرف صبحانه در اتاق، سالن غذا خوری، مرکز خرید داخلی، اتاق مخصوص سیگاری ها، انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان، ریلکسیشن با ماساژ، خدمات کپی و ارسال فکس، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، باشگاه ورزشی، لاندری، مجهز به آسانسور، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، سالن گیم نت، تحویل سریع اتاق، نظافت اتاق، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، امکان برگزاری همایش، سیستم تهویه ایر کاندیشنر، مرکز بدنسازی و … .

تور چین در هتل شانگهای واشینگتن این چین

Shanghai Washington Inn tourana ir2

تور چین در هتل شانگهای واشینگتن این چین

Shanghai Washington Inn tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۴
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی