معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

برای کسیانی که قصد سفر به شانگهای را دارند، اقامت همانند سایر سفرها می تواند امری تاثیر گذار باشند. در این متن برای مسافرانی که قصد اقامت در اقامتگاهی لوکس را دارند، یکی از هتل های چین واقع در شانگهای را معرفی خواهیم کرد. لازم به ذکر است که اخذ ویزای چین از ملزومات اولیه سفر به چین است.

هتل لکسینگتن پلازا مینگد شانگهای یکی از هتل ها و اقامتگاه های لوکس شانگهای و چین می باشد که طرفداران خاص خود را از میان مخاطبان تور شانگهای و تور چین دارد. این هتل زیبا و شیک با داشتن ۲۸۸ اتاق و سوئیت شامل اتاق های استاندارد و کانکت تا سوئیت های VIP همواره رضایت مسافران خود را جلب نموده است. نزدیکی این هتل به محل نمایشگاه های شانگهای یکی دیگر از پارامترهای مهم این هتل است که آن را در زمره هتل های پرطرفدار قرار داده است.

تور چین در هتل لکسینگتن پلازا مینگد شانگهای

Lexington Plaza Mingde Shanghai tourana ir

امکانات و خدمات هتل لکسینگتن پلازا مینگد شانگهای همانند هتل گریت وال شرایتون پکن بسیار با کیفیت و لوکس است که در محیطی شیک با کادری حرفه ای عرضه می شود. درزیر به پاره ای از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه و خدمات زیبایی، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار و شام، صبحانه در اتاق، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، مرکز بدنسازی، رستوران با منوی فوق العاده، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار و … .

تور چین در هتل لکسینگتن پلازا مینگد شانگهای

Lexington Plaza Mingde Shanghai tourana ir2

تور چین در هتل لکسینگتن پلازا مینگد شانگهای

Lexington Plaza Mingde Shanghai tourana ir3

تور چین در هتل لکسینگتن پلازا مینگد شانگهای

Lexington Plaza Mingde Shanghai tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۸
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی