معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

یکی از شهرهای مهم و توریستی چین را می توان شانگهای دانست. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.
هتل رادیسون بلو شانگهای هنگ کان همانند هتل ماریوت شانگهای چانگفنگ پارک از هتل های لوکس و  ۵ ستاره شانگهای محسوب می شود. این هتل زیبا و مدرن با داشتن ساختمانی زیبا و مجلل و ۳۰۱۱ اتاق و سوئیت رویایی، همواره یکی از انتخاب های مسافران تور چین و تور شانگهای می باشد. علاوه بر این، موقعیت هتل  دسترسی آسانی را به مراکز مهم و مورد توجه گردشگران از جمله خطوط حمل و نقل عمومی، مراکز خرید، مرکز تجارت و دیگر دیدنی های این شهر فراهم می اورد و از این رو این موقعیت را می توان برگ برنده این هتل دانست.

تور چین در هتل رادیسون بلو شانگهای هنگ کان

Radisson Blu Hotel Shanghai Hong Quan tourana ir

هتل رادیسون بلو شانگهای هنگ کان همانطور که گفته شد، از هتل های ۵ ستاره و لوکسی است که امکانات و  خدمات با کیفیتی به مسافران و مهمانان خود ارائه می دهد. در زیر به بیان لیستی از امکانات و خدمات این هتل می پردازیم:

کارکنان چند زبانه و خوش رفتار، تنوع مناسب اتاق، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی و بالکن اختصاصی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، ، چندین رستوران مجلل با منوهای متنوع، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، منطقه بدون سیگار، رستوران، بوفه، بار مخصوص تنقلات، سرویس نگهداری کودکان، سونا، استخر سر باز، استخر سرپوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، پذیرش و ترخیص اختصاصی و … .

تور چین در هتل رادیسون بلو شانگهای هنگ کان

Radisson Blu Hotel Shanghai Hong Quan tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل رادیسون بلو شانگهای هنگ کان

Radisson Blu Hotel Shanghai Hong Quan tourana ir3

تور چین در هتل رادیسون بلو شانگهای هنگ کان

Radisson Blu Hotel Shanghai Hong Quan tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۲
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی