یکی از شهرهای مهم و توریستی چین را می توان شانگهای دانست. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.

هتل هیلتون شانگهای یکی دیگر از هتل های زنجیره ای هیلتون است که همانند بقیه هتل های هم نام، از هتل های بسیار لوکس و ۵ ستاره می باشد. این هتل زیبا و دیدنی با داشتن ۷۱۴۴ اتاق و سوئیت متنوع و زیبا (شامل اتاق های استاندارد، کانکت، سوئیت های مخصوص عروس و دامادهای جوان .و …) با بهترین طراحی و زیباترین دکوراسیون و صد البته چشم اندازی رویایی، از بهترین انتخاب های مسافران تور چین و تور شانگهای می باشد. علاوه بر فضا و  ساختمان زیبای هتل، موقعیت مناسب و دسترسی هتل نیز از نکات برجسته این هتل است. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو قرار داشته و به سادگی مهمانان خود را با استفاده از وسایل نقلیه عمومی و یا سرویس های همیشه حاضر، به مراکز مورد نیاز خود، می رساند.

تور چین در هتل هیلتون شانگهای

hilton shanghai tourana ir

هتل هیلتون شانگهای همانطور که ذکر شد، همانند هتل رادیسون بلو شانگهای هنگ کان، از هتل های ۵ ستاره می باشد که این امر کیفیت خدمات و امکانات این هتل را نشان می دهد. در زیر به ارائه لیستی از امکانات و خدمات این هتل می پردازیم:

کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، تنوع مناسب اتاق، امکانات اتاق شامل: بالکن اختصاصی و چشم انداز عالی، مینی بار، یخچال، چای ساز، تلویزیون و ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، چندین رستوران با منوهای متنوع و دیدنی، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، گاوصندوق، تهویه، بار، سونا، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، تنیس، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، فکس و کپی، مرکز تجارت، کرایه اتومبیل و … .

تور چین در هتل هیلتون شانگهای

hilton shanghai tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل هیلتون شانگهای

hilton shanghai tourana ir3

تور چین در هتل هیلتون شانگهای

hilton shanghai tourana ir4