معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

یکی از شهرهای مهم و توریستی چین را می توان شانگهای دانست. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.هتل شانگهای ماریوت هنگکیاو همانند هتل شانگهای جیاگ بیزینس (جینگان) از هتل های ۵۵ ستاره و بسیار لوکس در شهر شانگهای است. این هتل زیبا با داشتن ۳۱۳۳ اتاق و سوئیت، که با دقت فراوانی طراحی وس اخته شده اند، همواره از مراکز اقامتی محبوب برای مسافران تور چین و تور شانگهای محسوب می شود. علاوه بر ساختمان شیک و مدرن، موقعیت  ایده ال هتل باعث شده است که این هتل زیبا یکی از انتخاب های همیشگی مهمانان شهر شانگهای باشد.

تور چین در هتل شانگهای ماریوت هنگکیاو

shanghai marriott hotel hongqiao shanghai china tourana ir

علاوه بر موارد یادشده، هتل شانگهای ماریوت هنگکیاو دارای خدمات و امکانات فراوانی است. در زیر به ارائه لیستی  از این امکانات و خدمات می پردازیم:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی با بالکن اختصاصی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، اتاق و امکانات برای معلولین، تنیس، مرکز بدنسازی، اسکواش، اسب سواری، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، استخر سر پوشیده، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، کرایه اتومبیل، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ و … .

تور چین در هتل شانگهای ماریوت هنگکیاو

shanghai marriott hotel hongqiao shanghai china tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل شانگهای ماریوت هنگکیاو

shanghai marriott hotel hongqiao shanghai china tourana ir3

تور چین در هتل شانگهای ماریوت هنگکیاو

"VFMLID=61539075"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۵
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی