معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

شهر زیبای شانگهای، یکی از مهمترین مقاصد توریستی در کشور چین است. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.

هتل میلینیوم هانگ کیاو شانگهای همانند هتل شانگهای ماریوت هنگکیاو از هتل های لوکس و ۵ ستاره در شانگهای به شمار می رود. این هتل زیبا و خوش ساخت، دارای ساختمانی زیبا و شیک و اتاق های بی نظیر است که همواره باعث جلب رضایت مهمانان این هتل بوده است. تعداد ۳۶۹ اتاق و سوئیت در این هتل تعبیه شده است که همگی دارای بالاترین استانداردها جهت اقامت مناسب در این هتل هستند. علاوه بر این موقعیت این هتل را می توان نسبتا مناسب دانست به طوری که با صرف کمترین زمان، می توان به مکان هایی همچوم مراکز خرید، محل نمایشگاه بین المللی و فرودگاه دسترسی داشت. تمامی نکات بالا به همراه امکانات و خدمات این هتل که بعدا بدان ها اشاره می شود باعث شده سات که این هتل یکی از هتل های محبوب در میان مسافران تور چین و تور شانگهای باشد.

تور چین در هتل میلینیوم هانگ کیاو شانگهای

Millennium Hongqiao Hotel Shanghai tourana ir

هتل میلینیوم هانگ کیاو شانگهای دارای امکانات و خدمات مناسبی است. از جمله این امکانات و خدمات می توان  به موارد زیر اشاره داشت:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، بالکن اختصاصی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، محوطه و باغ دلباز هتل، اتاقهای ضد صدا، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، تنیس، مرکز بدنسازی، مینی گلف، خانه داری، خشکشویی، آرایشگاه و خدمات زیبایی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز و … .

تور چین در هتل میلینیوم هانگ کیاو شانگهای

Millennium Hongqiao Hotel Shanghai tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل میلینیوم هانگ کیاو شانگهای

Millennium Hongqiao Hotel Shanghai tourana ir3

تور چین در هتل میلینیوم هانگ کیاو شانگهای

Millennium Hongqiao Hotel Shanghai tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۵
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی