معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

تور چین با اقامت در هتل لجند جیا، زن شانگهای

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۲۹ ب.ظ

از شهرهای توریستی کشور پهناور چین، شهر زیبای شانگهای است. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.هتل لجند جیا، زن شانگهایهمانند هتل لا فوکس کژوال شانگهای از هتل های زیبای شانگهای است که در زمره هتل های سه ستاره قرار  دارد. این هتل زیبا با داشتن موقعیت خوب و صد البته دسترسی آسان و سریع به اماکن مورد توجه گردشگران مانند فرودگاه، مراکز خریدو همچنین وسایل حمل و نقل عمومی همواره یکی از انتخاب های همیشگی مسافران تور چین وتور شانگهای است. علاوه بر این ساختمان زیبا و شیک هتل به همراه ۱۷۵۵ اتاق و سوئیت متنوع (شامل اتاق های  استاندارد، یک خوابه، دو خوابه، سوئیت خانوادگی، اتاق های کانکت و … .) به عنوان اقامتگای مناسب و اقتصادی حاضر به ارائه خدمات می باشد.

تور چین در هتل لجند جیا، زن شانگهای

Legend Jia-Zone Hotel Shanghai tourana ir

هتل لجند جیا، زن شانگهای دارای امکانات و خدمات مناسبی نیز هست که با کمترین قیمت به مهمانان این هتل  عرضه می شود. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

قیمت مناسب، تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، بالکن اختصاصی، کاریوکی، ماساژ، سونا، ایوان مخصوص حمام آفتاب، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، سرویس مستخدم، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)، پذیرش و ترخیص اختصاصی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، گرمایش، منطقه بدون سیگار، بوفه و … .

تور چین در هتل لجند جیا، زن شانگهای

Legend Jia-Zone Hotel Shanghai tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل لجند جیا، زن شانگهای

Legend Jia-Zone Hotel Shanghai tourana ir3

تور چین در هتل لجند جیا، زن شانگهای

Legend Jia-Zone Hotel Shanghai tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۸
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی