معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

شهر زیبای شانگهای از شهرهای توریستی کشور پهناور چین است. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.

هتل شانگهای پادنگ ایرپورت دالاداو بیزینس همانند هتل لجند جیا، زن شانگهای از هتل های اقتصادی و سه ستاره در شهر آسامانخراش، شانگهای است. این هتل زیبا دارای ۱۰۳ اتاق و سوئیت زیبا و شیک است که با تزئیناتی وام گرفته از معماری شرق، فضای بسیار جذابی را برای مهمانان این هتل فراهم اورده اند، از مهمانان تور چین و تور شانگهای پذیرایی می کند. علاوه بر این رستوران این هتل برنده این هتل است با غذاهایی فوق العاده لذیذ و  خوشمزه. موقعیت مکانی هتل از دیگر نکات برجسته هتل است که دسترسی آسانی را برای مهمانان این هتل فراهم آورده است.

تور چین در هتل شانگهای پادنگ ایرپورت دالاداو بیزینس

Shanghai Pudong Airport Duoladuo Business Hotel tourana ir

هتل شانگهای پادنگ ایرپورت دالاداو بیزینس دارای امکانات و خدمات مناسبی نیز هست. در زیر به گوشه ای از  امکانات و خدمات این هتل اشاره می شود:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، قیمت مناسب، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام، سشوار، گاو صندوق کوچک در اتاق، بالکن اختصاصی، کلوپ با D، پذیرش شبانه روزی، ماساژ، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، سرویس مستخدم، سرویس ایاب و ذهاب رایگان، رستوران با غذاهایی لذیذ و خوشمزه، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار و … .

تور چین در هتل شانگهای پادنگ ایرپورت دالاداو بیزینس

Shanghai Pudong Airport Duoladuo Business Hotel tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل شانگهای پادنگ ایرپورت دالاداو بیزینس

Shanghai Pudong Airport Duoladuo Business Hotel tourana ir3

تور چین در هتل شانگهای پادنگ ایرپورت دالاداو بیزینس

Shanghai Pudong Airport Duoladuo Business Hotel tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۹
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی