معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

یکی از شهرهای مهم و توریستی چین را می توان شانگهای دانست. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.

هتل اسکای فورچون بوتیک شانگهای همانند هتل کراون پلازا شانگهای از هتل های لوکس و ۵ ستاره در شهر زیبای شانگهای است. این هتل دارای ساختمانی بسیار شیک و مدرن بوده که تعداد ۲۴۴۴ اتاق و سوئیت شیک در آن تعبیه شده است. این هتل دارای بالاترین استانداردها در طراحی و راحتی است که این امر باعث شده است تا این هتل در زمره هتل های لوکس پر طرفدار در مسان مسافران تور چین و تور شانگهای قرار دارد. موقعیت هتل نیز را می توان  مناسب دانست و دسترسی مهمانان این هتل به راحتی و در سریع ترین زمان امکان پذیر است.

تور چین در هتل اسکای فورچون بوتیک شانگهای

Sky Fortune Boutique Hotel Shanghai tourana ir

امکانات و خدمات هتل اسکای فورچون بوتیک شانگهای نیز مثال زدنی است. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: بالکن اختصاصی و چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، ماساژ، سونا، استخر سر پوشیده، مرکز بدنسازی، زمین گلف، چندین رستوران با منوهای بی نظیر، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، بار کنار استخر، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP و … .

تور چین در هتل اسکای فورچون بوتیک شانگهای

Sky Fortune Boutique Hotel Shanghai tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل اسکای فورچون بوتیک شانگهای

Sky Fortune Boutique Hotel Shanghai tourana ir3

تور چین در هتل اسکای فورچون بوتیک شانگهای

Sky Fortune Boutique Hotel Shanghai tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۹
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی