معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

یکی از شهرهای مهم و توریستی چین را می توان شانگهای دانست. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.هتل نیو آسیا شانگهایهمانند هتل شانگهای پادنگ ایرپورت دالاداو بیزینس از هتل های خوب شانگهای بوده که در زمره هتل های شانگهای قرار دارد. این هتل زیبا و بزرگ با داشتن ساختمانی مدرن و شیک، ۳۲۸۸ اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. اتاق هایی آرام، پاک و تزئین شده با بهترین مصالح و مواد در انتظار مسافرانی است که جهت اقامت، این هتل را انتخاب کرده اند. موقعیت مکانی این هتل را می توان تقریبا خوب دانست و این به صورتی است که دسترسی به تعدادی از نقاط مهم شهر برای گردشگران تور چین و تور شانگهای، از این هتل به آسانی قابل دسترسی است.

تور چین در هتل نیو آسیا شانگهای

New Asia Hotel Shanghai tourana ir

هتل نیو آسیا شانگهای دارای امکانات و خدمات مناسبی است. در زیر به گوشه ای از این امکانات که با قیمتی  مناسب به مسافران عرضه می شود، ارائه می شود:

قیمت مناسب، تنوع مناسب اتاق، کارکنان چند زبانه و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام، گاو صندوق کوچک در اتاق، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، کرایه اتومبیل، کاریوکی، ماساژ، سونا، مرکز بدنسازی، رستوران با منویی متنوع، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار و … .

تور چین در هتل نیو آسیا شانگهای

New Asia Hotel Shanghai tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل نیو آسیا شانگهای

New Asia Hotel Shanghai tourana ir3

تور چین در هتل نیو آسیا شانگهای

New Asia Hotel Shanghai tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۰
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی