معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

از شهرهای توریستی کشور پهناور چین، شهر زیبای شانگهای است. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.

هتل شانگهای هنگشان ملر ویلا همانند هتل آپارتمان ورلد یونین سرویس شانگهای از هتل های  ستاره و  محبوب در شهر زیبای شانگهای است. این هتل دارای فاکتوری منحصر به فرد است که این هتل را در دسته هتل های خاص قرار میدهد. در اصل هتل با ویلاهای خود که در محیط و فضایی بی نظیر قرار دارند، مهمانان خود را شگفت زده می کندو تعداد ۴۳ اتاق این هتل بیانگر دقت در طراحی و اهمیت راحتی و آسایش مسافران از سوی مالکان این هتل است. علاوه بر این مکان انتخاب شده برای هتل نیز به گونه ای است که هدف سازنندگان آن را که همانا آسایش بیشتر مسافران تور چین و تور شانگهای است، به خوبی برآورده می کند.

تور چین در هتل شانگهای هنگشان ملر ویلا

Shanghai Hengshan Moller Villa Hotel tourana ir

هتل شانگهای هنگشان ملر ویلا دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی است. در زیر به گوشه ای از امکانات و خدمات این هتل اشاره می شود:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، قیمت مناسب، امکانات اتاق شامل: بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، ماساژ، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، دوچرخه سواری، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، رستوران با منویی متنوع، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، باغ و محوطه رویایی هتل و … .

تور چین در هتل شانگهای هنگشان ملر ویلا

Shanghai Hengshan Moller Villa Hotel tourana ir3

تور لحظه آخری در هتل شانگهای هنگشان ملر ویلا

Shanghai Hengshan Moller Villa Hotel tourana ir2

تور چین در هتل شانگهای هنگشان ملر ویلا

Shanghai Hengshan Moller Villa Hotel tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۱
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی