معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

تور چین با اقامت در هتل چاینا ورلد پکن

جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۱۱ ب.ظ

بدون شک می توان این ادعا را داشت که هیچ یکی از ارتش مغولیانی که شهر چونگدو را سوزاندند و ویران کیدند، به فکرشان نمی رسید که در همان محل شهری برپا شود که چشم همگان را به خود خیره کند. بقایای شهر چونگدو امروزه در زیر پای هزاران مسافری است که تور چین و تور پکن را انتخاب می کنند. این شهر در کل دنیا شهر مهمی است اما برای ایرانیان آن قدر مهم است که ویزای چین جزء ویزاهای پرطرفدار برای ایرانیان است. در این مطلب یکی از هتل های لوکس چین را معرفی خواهیم کرد که امید است مورد توجه مسافران لوکس پسند چین قرار گیرد.

هتل چاینا ورلد در شهر زیبای پکن یکی از هتل های بسیار لوکس این شهر و این کشور است. این هتل ۵ ستاره بسیار شیک با دارا بودن ۷۱۶ اتاق و سوئیت بسیار زیبا با چشم اندازی زیبا از شهر، سالانه پذیرای مسافران زیادی در قالب تور چین و تور پکن می باشد.

 تور چین در هتل چاینا ورلد پکن 

tourana ir

تور چین در هتل چاینا ورلد پکن

tourana ir2

در این هتل همان طور که انتظار نیز می رود، خدمات و امکاناتی در خور تعداد بالای ستاره های این هتل ارائه می شود. امکانات و خدمات با کیفیت این هتل در زیر آمده است.

استخر سر پوشیده، ماساژ، سونا، خدمات نگهداری کودکان، فروشگاه های متعدد، صرافی، اتاق جلسه مجهز، تنیس، خدمات زیبایی، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، امکانات اتاق VIP، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، گاوصندوق، فروشگاه در هتل، تهویه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع و …

تور چین در هتل چاینا ورلد پکن

tourana ir3

تور چین در هتل چاینا ورلد پکن

 tourana ir4

موقعیت این هتل دسترسی به اماکن مورد نیاز مسافران همانند مراکز تجاری اداری، خطوط مترو و … را میسر می کند. در شکل زیر موقعیت این هتل امده است.

تور چین در هتل چاینا ورلد پکن

tourana ir5

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۷
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی