معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

تور چین با اقامت در هتل ماریوت سیتی وال پکن

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱ ق.ظ

پکن را می توان یکی از عجیب ترین شهرهای دنیا دانست که سنت و مدرنیته را همزمان با هم دارا است. این شهر در  کنار دارا بودن مراکز فرهنگی و تاریخی باستانی، ساختمان های مدرن را نیز در خود جا داده است. این شهر با وجود زیبایی فراوانی سالانه پذیرای مسافران زیادی در قالب تور چین و تور پکن است که ویزای چین را اخذ مینمایند. در این مطلب یکی از هتل های این شهر زیبای را معرفی خواهیم کرد.

هتل ماریوت سیتی وال در شهر پکن یکی از هتل های زیبای این شهر و کشور چین می باشد. این هتل با اتاق ها و سوئیت های مخصوص خود که شامل طیف وسیعی است، از اتاق های معمولی تا سوئیت های مخصوص عروس و داماد های جوان، سوئیت های وی آی پی، سوئیت ها و اتاق های مخصوص برای افراد با نیازمندی های خاص و …، سالانه از افراد زیادی پذیرایی می کند.

تور چین در هتل ماریوت سیتی وال پکن

tourana ir

تور چین در هتل ماریوت سیتی وال پکن

tourana ir2

امکانات این هتل و خدمات این هتل را می توان در درجه لوکس در نظر گرفت. این خدمات و امکانات را م یتوان در موارد زیر بیان داشت.

اینترنت در واحد، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، چایخانه سنتی، چایخانه در بام هتل، زمین تنیس بیلیارد، پارکینگ اختصاصی هتل، اینترنت در لابی، فضای سبز، جکوزی، خدمات خانه داری،نمازخانه، کافی نت فروشگاه و غرفه، ترانسفر رایگان فرودگاه، گیم نت،پارکینگ سرپوشیده، صندوق امانات اختصاصی، رستوران، ماهواره.گشت درون شهری و برون شهری، سالن کنفرانس، سونا، لابی، پارک کودکان، کافی شاپ، آژانس خدمات مسافرتی و …

تور چین در هتل ماریوت سیتی وال پکن

tourana ir3

تور چین در هتل ماریوت سیتی وال پکن

tourana ir4

هتل ماریوت سیتی وال پکن از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است به طوری که دسترسی آسان را به مکان های دیدنی و تاریخی و همچنین مرکز اقتصادی پکن، به آسانی فراهم می کند. در تصویر زیر این موقعیت آمده است.

تور چین در هتل ماریوت سیتی وال پکن

tourana ir5

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۹
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی