معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

تور چین با اقامت در هتل سیندرلا پکن

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰ ق.ظ

ویزای چین برای ایرانیان یکی از ویزاهای پر طرفدار است و این امر به دلیل مناسبات تجاری بالای ایران و چین و لزوم سفر  بازرگانان و همچنین زیبایی تور چین است. در کشور کهن چین آثار تاریخی و باستانی زیادی وجود دارند که دیدن ان ها برای هر بیننده ای می تواند جذاب و دیدنی باشد. در این متن یکی از هتل های این کشور توریستی را معرفی می کنیم به این امید که مورد توجه مسافران تور پکن قرار گیرد.

هتل سیندرلا پکن یکی از هتل های موچک و آرام پکن است. هتل آپارتمان سیندرلا دارای ۶۴ اتاق می باشد. که همگی اتاقها دارای پنجره های دو جداره، فضای آرام با چیدمان زیبا و همچنین همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع، هستند. همچنین کارکنان پذیرش، به صورت شبانه روزی پاسخگوی مسافرین و مهمانان این هتل می باشند.

هتل سیندرلا پکن

tourana ir

هتل سیندرلا پکن

tourana ir2

علاوه بر این در هتل سیندرلا فروشگاه های متعدد ، کتابخانه ، اجاره دوچرخه و آرایشگاه را به عنوان خدمات به مسافران ارائه می کند. از دیگر امکانات و خدمات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تهویه، بار، گرمایش، بار مخصوص تنقلات، اتاق های خانوادگی، خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، رستوران، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان و …

هتل سیندرلا پکن

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۱
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی