معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

تور چین با اقامت در هتل آر جی براون پکن

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱ ب.ظ

کشور چین به دلیل مناسبات نزدیک با ایران و همچنین داشتن مراکز دیدنی جزء مقاصد گردشگری دنیا است و ویزای چین که به دلیل این اهمیت سفر به کشور زیبای چین در زمره پرطرفدارترین ها است. انتخاب هتل در هر سفری می  تواند در کیفیت سفر بسیار تاثیر گذار باشد و تور چیم و تور پکن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بدین منطور به معرفی یکی از هتل های چین می پردازیم به این امید که مورد توجه مسافران تور چین و تور پکن قرار گیرد.

هتل آر جی براون پکن یکی از هتل های کوچک اما زیبای چین است. این هتل زیبا دارای ۶۵ اتاق می باشد که همگی ان ها دراای شیشه دوجداره بوده و با محیطی پاک و عاری از آلودگی و دود و صد البته سر و صدا، با چشم اندازی زیبا از شهر پکن، متضمن اقامتی دلنشین برای مشتریان و مسافران خود میباشد.

هتل آر جی براون پکن

tourana ir

هتل آر جی براون پکن

tourana ir2

در این هتل خدمات و امکاناتی ارائه می شود که در زیر به آن ها اشاره می شود؛ ماساژ درمانی، صرافی، ترانسفر فرودگاه ، رستوران با منوی عالی، خانه داری، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، باغ، گرمایش، منطقه بدون سیگار، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاق های خانوادگی، کرایه دوچرخه.

هتل آر جی براون پکن

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۲
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی