اخذ ویزای چین برای سفر به کشور زیبای چین یکی از کارهایی است که مسافران تور چین باید بدان توجه کنند. علاوه بر این برنامه ریزی مناسب برای رزرو هتل یا انتخاب تور مناسب می تواند با انتخاب تور مناسب تمام شود در این متن برای همه مسافران سرزمین چین، یکی از هتل های لوکس را معرفی خواهیم کرد.

هتل هالیدی این سنترال پلازا در شهر پکن یکی از هتل های لوکس و تجملی یکی از هتل های مورد پسند برای اکثر مسافران تور پکن است. این هتل زیبا دارای ۳۲۲ اتاق می باشد که در انواع اتاق استاندارد، خانوادگی، سوئیت VIP، سوئیت مخصص عروس و داماد های جوان و اتاق مخصوص افراد معلول و با نیازمندی های خاص قرار دارند. اتاق و سوئیت های این هتل همگی پاک، آرام، و دارای چشم اندازی زیبا هستند که با دکوراسیون و طراحی زیبا و مدرن اقامت دلنشینی را برای مسافران و مهمانان این هتل به ارمغان می آورند.

هتل هالیدی این سنترال پلازا پکن

Holiday Inn Central Plaza Beijing xn----zmchba1acmdv7reedfige com

در هتل هالیدی این سنترال پلازا خدمات و امکانات متنوعی ارائه می شود که در این متن به معرفی آن ها می پردازیم:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، گرمایش، محل عبادت؛ اتاقهای تمیز و راحت، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، امکانات اتاق VIP، کاریوکی، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین و … .

هتل هالیدی این سنترال پلازا پکن

Holiday Inn Central Plaza Beijing xn----zmchba1acmdv7reedfige com2

هتل هالیدی این سنترال پلازا پکن

Holiday Inn Central Plaza Beijing xn----zmchba1acmdv7reedfige com3