برای سفر به چین و تور چین، اخذ ویزای چین اولین کار است. برای دیدن این کشور تاریخی و زیبا علاوه بر گرفتن ویزای چین باید تور مناسبی را نیز انتخاب کرد. در این مطلب برای مسافران تور پکن، یکی از هتل های پکن را معرفی خواهیم کرد به این امید که این مطلب و مطالب پیشین، اطلاعات مفیدی برای مسافران این سرزمین زیبا فراهم آورد.

هتل فیرمونت در شهر زیبای پکن یکی از هتل های لوکس و زیبای پکن و چین است. این هتل زیبا با ساختمانی مدرن و شیک با ۲۲۲ اتاق (شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی، سوئیت مخصوص عروس و دامادهای جوان، سوئیت VIP و سوئیت و امکانات برای افراد معلول دارای نیازمندی های خاص) که همگی دارای طراحی شیک و مبلمانی زیبا هستند، سالانه پذیرای مسافران بسیاری از اقصی نقاط دنیا است. این اتاق ها علاوه بر امکانات و خدمات داخل اتاق همگی دارای چشم اندازهای بی بدیلی نیز هستند که اقامت را در این هتل به یکی از ماندگار ترین خاطرات تبدیل می کند.

هتل فیرمونت پکن

fairmont beijing hotel tourana ir

در این هتل خدمات و امکانات فراوانی توسط پرسنل آموزش دیده و خوش رفتار ارائه می شود که در زیر لیست این امکانات و خدمات آمده است.

امکانات اتاق شامل اتو، حمام لوکس، تلویزیون صفحه تخت همراه با گیرنده ماهواره، تلفن داخلی، کتری برقی، گاو صندوق، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، کرایه اتومبیل، امکانات اتاق VIP، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، باغ، اتاقهای ضد صدا، گرمایش , … .

هتل فیرمونت پکن

fairmont beijing hotel tourana ir2

هتل فیرمونت پکن

fairmont beijing hotel tourana ir3