سفر به پکن و تور پکن یکی از خاطرات ماندگار سفر به شرق دور است که برای هر گردشگری می تواند لذتی بی بدیل و ماندگار باشد. این سفر آنقدر هیجان انگیز است که می توان به سادگی کارهای اداری ویزای چین را به جان خرید. در این سفر دیدنی های فراوانی وجود دارد که با ترکیب اقامت گاه های چین و همچنین غذا و فرهنگ چینی فوق العاده می شود. در این مطلب یکی از اقامتگاه های پکن را برای مسافران تور چین و تور پکن بیان می کنیم.

هتل زنگ تانگ واقع در شهر پکن یکی از هتل های بسیار کوچک و اما بسیار آرام پکن است. این هتل زیبا و کوچک با دارا بودن اتاق های کم ولی شیک و دلباز، همراه با چشم اندازی زیبا اقامتی دلنشین را برای مسافرانش به ارمغان می آورد. این هتل در محلی قرار گرفته است که دسترسی نسبتا راحتی را به مراکز دیدنی و وسایل نقلیه عمومی به مسافران تور پکن می دهد.

هتل زنگ تانگ پکن

tourana ir

در این هتل خدمات و امکانات در محیطی دوستانه و با رفتاری حرفه ای ارائه می شود. از امکانات و خدمات این هتل می توان به پذیرش شبانه روزی، فروشگاه های متعدد ، کتابخانه، باغ هتل ، رستوران، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، بار، باغ، منطقه بدون سیگار، امکانات باربیکیو، کتابخانه، کاریوکی، سوئیت مخصوص تازه عروس، مرکز بدنسازی، دوچرخه سواری، کرایه دوچرخه، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، کرایه اتومبیل، امکانات اتاق VIPو … اشاره کرد.

هتل زنگ تانگ پکن

tourana ir2

هتل زنگ تانگ پکن

tourana ir3