سفر به شرق دور و کشور زیبای چین، شاید کمی پر دردسر به نظر بیاید زیرا گرفتن ویزای چین شاید کمی وقت گیر باشد اما زیبایی این کشور انقدر جذاب است که می توان زحمت گرفتن ویزا را نادیده گرفت. پکن یکی از مراکز مهم گردشگری کشور چین یکی از نقاطی است که تجربه دیدنش معادل است با خاطره ای ماندگار. در این متن برای آشنایی مسافران تور پکن، یکی از هتل های پکن را معرفی خواهیم کرد.

هتل بیجینگ پینگ آن فا یکی از هتل های آرام پکن است. این هتل با ۸۲ اتاق و سوئیت زیبا و مختلف، که همگی چشم اندازی رو به پکن دارند، در محیطی که تلفیقی از سنت و مدرنیته است، پذیرای مسافران خویش است. در این هتل آرام و تمیز، چیدمن و طراحی به گونه ای است که می تواند اقامتی آرام را برای مسافران و مهمانان تور پکن این هتل به ارمغان آورد.

هتل پینگ آن فا پکن

beijing ping ann fa hotel tourana ir

در این هتل خدمات و امکانات مناسبی عرضه می شود. در این میان می توان به مهمترین خدمات و امکانات در قالب موارد زیر اشاره داشت:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، منطقه بدون سیگار، صرافی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس و … .

هتل پینگ آن فا پکن

beijing ping ann fa hotel tourana ir2

هتل پینگ آن فا پکن

beijing ping ann fa hotel tourana ir3