یکی از ماندگارترین خاطرات در سفر به چین شکل می گیرد. جایی که سنت و مدرنیته تلفیقی زیبا را شکل داده اند. برای دیدار چین، گرفتن ویزای چین و انتخاب تور چین مناسب حال از اولین کارهایی است که باید انجام شود. قبل از آن شناخت هتل ها و اطلاعاتی در مورد ویزای چین نیز مورد نیاز است که هر دوی این ها در سایت قابل دسترسی است. در این مطلب به معرفی یکی از هتل های پکن می پردازیم.

هتل کمپینسکی پکن یکی از هتل های مجلل چین و پکن است. این هتل دارای ۵۲۶ اتاق و سوئیت می باشد که همه آن ها دارای مبلمانی مدرن، محیطی آرام و پاک و چشم اندازی فوق العاده اند. اتاق های این هتل شامل اتاق های استاندارد و خانوادگی، کانکت روم، سوئیت مخصوص معلولان و همچنین سوئیت مخصوص عروس و دامادهای جوان و سوئیت VIP هستند. موقعیت ایده ال این هتل، دسترسی به وسایل نقلیه عمومی برای رسیدن به مراکز گردشگری را به سادگی امکان پذیر می کنند و از این رو بسیار مورد توجه مسافرین تور پکن است.

هتل کمپینسکی پکن

Kempinski Hotel Beijing Lufthansa Centre tourana ir

هتل کمپینسکی پکن دارای امکانات و خدمات مناسبی است که در زیر به آن ها اشاره می شود:

اتو، یخچال، کتری برقی، تلویزیون و ماهواره در اتاق، گاوصندوق کوچک در اتاق، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، پذیرش شبانه روزی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، سونا، سولاریوم، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، تنیس، مرکز بدنسازی، دوچرخه سواری، کرایه دوچرخه، اسکواش، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP، رستوران، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان و … .

هتل کمپینسکی پکن

Kempinski Hotel Beijing Lufthansa Centre tourana ir2

هتل کمپینسکی پکن

Kempinski Hotel Beijing Lufthansa Centre tourana ir3