سفر به پکن، سفری است که تا سال ها به یاد می ماند. برای این امر ویزای چین ضروری است بعلاوه شناختی کافی از محیط و فرهنگ می تواند در کیفیت این سفر تاثیر گذار باشد. در این متن به معرفی یکی از هتل های پکن می پردازیم به این امید که مورد توجه قرار گیرد.

هتل کاپیتال پکن از هتل های زنجیره ای کاپیتال است که اقامتگاهی لوکس و مجلل است. این هتل که جزء هتل های ۵ ستاره می باشد با ۵۹۲ اتاق و سوئیت مختلف و زیبا، در محیطی آرام سالانه پذیرای مسافران تور چین و تور پکن است.

هتل کاپیتال پکن

capital hotel beijing china tourana ir

در این هتل امکانات و خدمات رویایی و کلاس بالایی ارائه می شود. از جمله این امکانات و خدمات می توان به:

اتاق های لوکس با امکاناتی نظیر یخچال، کتری برقی، قهوه ساز، مینی بار، بالکن با ویوی مناسب، پذیرش ۲۴ ساعته، کارکنان اموزش دیده، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، بیلیارد، کرایه دوچرخه، بولینگ، سرویس نگهداری کودکان، کاریوکی، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، گرمایش، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، امکانات اتاق VIPو … اشاره داشت.

هتل کاپیتال پکن

capital hotel beijing china tourana ir2

هتل کاپیتال پکن

capital hotel beijing china tourana ir3