پایتخت یک امپراطوری پنج هزار ساله، این شاید بهترین لقب برای پکن پایتخت امپراطوری چین باشد. این شهر زیبا با با نماهایی ویژه و منحصر به فرد شهری زنده و پر جنب‌وجوش است. این شهر ترکیبی از بناهای تاریخی و مدرن را بدون آن که بیننده متوجه ناهمگونی بشود، درخور دارد. اگر این جملات باعث شد تا چین را به عنوان مقصد سفر برگزینید، ابتدا باید ویزای چین را تهیه کنید سپس اطلاعات مناسبی از هتل ها و تورهای این کشور به دست آورید. در این مطلب یکی از هتل های پکن را معرفی خواهیم کرد.

هتل فوجیان پکن یکی از هتل های زیبای پکن است. .این هتل دارای ۱۵۹ اتاق (شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی، کانکت روم، سوئیت مخصوص عروس و دامادهای جوان و سوئیت های VIP) می باشد. این هتل با اتاق های پاک که همگی دارای چیدمانی مدرن و پنجره های دوجداره هستند، با چشم اندازی زیبا از شهر پکن، یکی از بهترین هتل ها برای اقامت مسافران تور پکن محسوب می شود.

هتل فوجیان پکن

Fujian Hotel Beijing tourana ir

امکانات و خدمات هتل فوجیان پکن مثال زدنی است. کلیه امکانات و خدمات توسط افراد اموزش دیده و با رفتاری دوستانه در محیطی کاملا ارام به مسافران و مهمانان هتل ارائه می شود. امکانات و خدماتی نظیر:

خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، سرویس نگهداری کودکان، کاریوکی، ماساژ و حمام بخار، بیلیارد، خدمات زیبایی، ماساژ، سونا، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، بیلیارد، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار و … .

هتل فوجیان پکن

Fujian Hotel Beijing tourana ir2

هتل فوجیان پکن

Fujian Hotel Beijing tourana ir3