کشور چین یکی از کشورهای زیبای آسیا است. در این کشورشهرهای زیادی با جاذبه های فراوان گردشگری وجود دارند. در این بخش برای علاقه مندان به هتل تور پکن، یکی از هتل های پکن را معرفی می کنیم. لازم به ذکر است که قبل از سفر به کشور کهن چین، ویزای چین اخذ شود.

هتل سویستل پکن یکی از هتل های زیبای پکن می باشد. این هتل که از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. طرفداران زیادی را در تور چین به خود جلب می کند. این هتل دارای ۴۳۰ اتاق می باشد که همگی آن ها دارای محیطی آرام و پاک با چشم اندازی فوق العاده هستند.

هتل سویستل پکن

Swissotel hotel beijing tourana ir

هتل سویستل پکن دارای خدمات و امکاناتی در حد بالترین استانداردهای می باشد. از جمله این امکانات می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، گرمایش ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، تنیس، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیطروزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور و … اشاره داشت.

هتل سویستل پکن

Swissotel hotel beijing tourana ir2

هتل سویستل پکن

Swissotel hotel beijing tourana ir3