پکن یکی از مراکز مهم چین و یکی از شهرهای توریستی کشور چین می باشد. این شهر با دارا بودن مراکز مهم تجاری و اداری و همچنین جاذبه های گردشگری فراوان، سالانه مسافرانی را در قالب تور پکن در خود جای می دهد. مسافران تور پکن علاوه بر کسب اطلاعات در زمینه هتل های چین، باید به فکر تهیه ویزای چین نیز باشند. به هر حال، برای این مسافران در این متن، یکی از هتل های پکن را معرفی می کنیم.

هتل کورتیارد ویو پکن یکی از هتل های کوچک پکن است. این هتل در دسته بندی جزء هتل های ۳ ستاره قرار دارد و با اتاق های کوچک اما زیبای خود سالانه پذیرای مسافران چین و پکن است. این هتل را می توان یکی از هتل های با موقعیت مناسب توصیف کرد که این برگ برنده، هتل را در زمره هتل های پر طرفدار قرار داده است.

هتل کورتیارد ویو پکن

Beijing Courtyard View Hotel tourana ir

هتل کورتیارد ویو پکن دارای امکانات و خدمات مناسبی است به طوری که همواره مسافران خود را راضی نگه داشته است. از جمله این امکانات و خدمات می توان به پذیرش شبانه روزی، رستوران با منوی عالی شامل غذاهای محلی، شرقی و بین المللی، کارکنان حرفه ای، باغ هتل، اتاقهای پاک و بدون سیگار، پذیرش و تحویل سریع، انبار بار و چمدان، تهویه، باغ، گرمایش، خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل و دوچرخه اشاره داشت.

هتل کورتیارد ویو پکن

Beijing Courtyard View Hotel tourana ir2

هتل کورتیارد ویو پکن

Beijing Courtyard View Hotel tourana ir3