استان گوانگجو یکی از ۲۴ استان معروف، قدیمی و شهر فرهنگی چین است. گوانگجو یکی از مناطق توسعه یافته و قدرتمند چین و پایتخت استان گوانگجو است که منطقه ای عالی در کنار رود مروارید و در نزدیکی دریای چین است.این شهر دارای دسترسی بسیار آسان به کشور هنگ کنگ و ماکائو است. در این مطلب برای مسافران گوانگجو، یکی از هتل های این شهر هتل ماندارین را معرفی خواهیم کرد.

گوانگجو به عنوان مرکز سیاسی , اقتصادی ,علمی آموزشی و فرهنگی منطقه گوانگجو (کانتون) محسوب میشود. این شهر با هزاران طرح کوچک و بزرگ اقتصادی پیشتاز توسعه اقتصادی در کشور چین بوده است. اگر چه این شهر به اندازه شهرهای پکن و ژیان معروف نیست اما دارای اماکن تاریخی و فرهنگی معروفی است که به معرفی بعضی از آنها می پردازیم. لازم به ذکر است برای کسانی که می خواهند به این کشور سفر کنند حتما قبل از مسافرت باید ویزای این کشور را تهیه کنند.

Guangzhou Mandarin hotel tourana ir

هتل ماندارین گوانگجو دارای خدمات نسبتا مناسبی است که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می شود:

ماساژ – مرکز سلامت و آبگرم، امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – صرافی – فکس و کپی – مرکز تجارت – کرایه اتومبیل، صرافی در هتل، اتاق و امکانات برای معلولین، کاریوکی – کلوپ با DJ، رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – فروشگاه در هتل – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار و …

هتل ماندارین گوانگجو چین

Guangzhou Mandarin hotel tourana ir1

هتل ماندارین گوانگجو چین

Guangzhou Mandarin hotel tourana ir2